Cajun 1949 (Çok Yakında)

Konseptin uzmanlık alanı tavuk, hedef kitlesi tavuk severler. Hedef kitle yaş ortalaması ise genç fakat menü içeriği hem lezzet hem de fiyat politikası açısından her yaşa ve kesime hitap etmektedir. Konsept gereği ve menü içerik kalitesi nedeni ile fiyat politikası diğer rakiplere oranla %10-20 kadar yukarılarda seyretmektedir. Dolayısı ile mağaza seçimi yaparken gelir seviyesi orta ve üzeri lokasyonlar tercih edilmeli.

Menüyü Görüntüle

Cajun 1949 (Çok Yakında) HAKKINDA

Konseptin uzmanlık alanı tavuk, hedef kitlesi tavuk severler. Hedef kitle yaş ortalaması ise genç fakat menü içeriği hem lezzet hem de fiyat politikası açısından her yaşa ve kesime hitap etmektedir. Konsept gereği ve menü içerik kalitesi nedeni ile fiyat politikası diğer rakiplere oranla %10-20 kadar yukarılarda seyretmektedir. Dolayısı ile mağaza seçimi yaparken gelir seviyesi orta ve üzeri lokasyonlar tercih edilmeli. 

Konsept, öğlen ve akşam yemek servislerinin dışında kahvaltı çeşitlerinden tost ve unlu mamüllere birçok sabah lezzetleri ile sabah cirolarından payını almak, taze ve sıcak çikolatalarla hazırlanmış tatlılarıyla her saat ek cirolar elde etmek üzere kurgulanmıştır.   

Güçlü içecek ve kahve bankosu, oturum ve bahçe alanları ile de herkesin hoşça vakit geçirilebileceği bir konsept. 

Özel üretim lezzetli ve çıtır harçlarla kaplanmış  tavuk, balık ve taze soğan halkaları dürüm, ekmek arası ve hamburger sunumları ile çeşitlendirilmiş olup özel soslarla lezzetlendirilmiş tava tavuklarının yer aldığı menü aynı zamanda paket servis satışlarına da uygun olarak hazırlanmıştır. 

Bu ürünlerin yanı sıra Cajun 1949 yatırımcısı, Time Food Group A.Ş.’ye ait Choco Donna markası ile online yemek sitelerinde ikinci bir restoran açarak ekstra yatırım maliyetleri yüklenmeden, tek mutfak ve aynı sabit giderlerle çikolata ve çikolatalı tatlı çeşitleri ile ek kazançlar elde edebilecektir.              

 

Cajun 1949 açmak için mağazanın konumu ve metrekaresi nasıl olmalı?

Bahçesi olmayan Cajun 1949 olmaz.

En kötü şartlarda mağazanın sol veya sağ yanında mağaza cephesine paralel en az 4 metre genişliğinde yan bahçesi olan veya ön ve yine en az 4 metre genişliğinde yan bahçesi veya daha büyük bahçeye sahip mağazalar seçilmeli. (ör FOTOLAR)

Mağazanın bahçe ve kapalı alanı ortalama yarı yarıya büyüklükte olmalı. (bahçesi daha büyük olabilir)

Yaya trafiği yüksek noktalarda bahçe ve giriş kapalı alanı toplam en az 200 m2, 

Yaya trafiği düşük noktalarda bahçe ve giriş kapalı alanı toplam en az 300 m2 olması gerekir.  

Bahçe ve giriş kapalı alan toplamı 200 m2 gibi alt sınıra yakın mağazaların ekstra alt veya üst katının olması tercih edilmeli.

Bahçe ve giriş kapalı alan toplamı 300 m2 ve üzeri mağazaların ekstra alt veya üst kata ihtiyacı yok.

Mağazaya ait baca olmak zorunda değil. Baca yoksa yatırım maliyeti artar.  

BAYİLER

Cajun 1949 (Çok Yakında)

BAYİLERİMİZ