SELF SERVİS KONSEPTİ

Metrekare, menü, perakende teşhir alanı ve mimari projesi ile bilindik bir coffee shop dan çok daha fazlası.

Self Servis

Geniş Metrekare

Perakende Teşhir Alanları

Coffee 1919, Ankara’da 1919 yılında kurukahvecilik işi ile kurulan ve Türkiye’nin ilk kahve evi unvanını taşıyan Kocatepe’nin hikayesine dayanmaktadır. Kurulduğu günden beri geleneksel kahvecilik işini sürdüren Kocatepe, günümüz hızlı yaşam tarzına, değişen ihtiyaçlara ve alışkanlıklara uygun hale getirilerek sektörde öncü olmayı hedeflemektedir.

Coffee 1919, misafirlerini çeşitli yiyecek çeşitlerini denemeye teşvik eden bir tezgah ve banko konseptine sahiptir. Ayrıca çeşitli oturumlarıyla her zevke ve ergonomiye hitap eden çalışma alanlarına da sahiptir. Kahve kokusunun eşlik ettiği rahat ve huzurlu kapalı alanlar, sıcak yaz günlerinde ferahlatıcı, kış günlerinde ise sıcak bahçe alanlarıyla da rahat bir atmosfer sunar.

700 m2’den daha küçük alanlara sığamayan bir tasarıma sahip olan ve bundan daha büyük alanlarda kendini kurmayı hedefleyen Coffee 1919, dünyanın en büyük kahve evi markası olmaktan gurur duyuyor. 

Coffee 1919, mimari konseptinde doğal masif mobilyalar, nefes alan sıvamalar, doğal zemin malzemeleri, pastel renkler ve yapay olmayan ağaçlar ve bitkiler ile misafirlerine huzurlu bir atmosfer sunmaktadır. Coffee 1919’a uzaktan baktığınızda mevcut bir bahçenin içine yerleştirilmiş olduğunu düşünebilirsiniz.

Coffee 1919, günlük olarak şubelerinde ürettiği yiyecek ve içecekleri doğal yöntemlerle ve hiçbir katkı maddesi kullanmadan hazırlamaktadır.

 

Kahve konusunda ise şunu vurgulamak gerekir: “BİZ ÇEKİRDEKTEN KAHVECİYİZ.”

Bilinmesi gereken en önemli detay;

Doğru yöntemlerle kavrulmuş kahve çekirdeklerinden bir fincan kahve elde etmek için en az 18gr kahve çekirdeği kullanılır. Kahvenin aroması meyvemsi tatları üzerinde kalır.

9gr çekirdekten bir fincan kahve elde etmek kahvenin aşırı kavrulmuş ve yanmış olması anlamına gelir. Yanmış her gıda da insan sağlığına zararlıdır.

 

Neden Coffee 1919 ?

Menüsünde bulunan sandviç ve tatlı çeşitlerinin üretimini, niteliksiz personelle, çok basit yöntemlerle şubesine yaptırır. Bu da düşük maliyetli,  karlı, günlük hazırlanmış, taze ve lezzetli menüsüyle rakiplerinden ayrışarak, bir adım önde olmasını sağlar. Ayrıca asırlık tecrübesi ve adaletçi kurallarıyla, alırken kazandıran, üretmediğini satmayan franchise sistemi ile Coffee 1919, ilk önce kazandırır sonra kazanır.  

Coffee 1919’un temel prensibi mutlu personel, memnun müşteri ve karlı işletme olmasıdır. Her zaman bu hedefler doğrultusunda çalışır.

 

Bir franchise alırken dikkat edilmesi gerekenler;

1- Franchise ücretinin öğrenilmesi elbette önemlidir, ancak karlılık detaylı bir şekilde araştırılmalıdır.

2- Royalty ücretinin sorulması gerekmektedir; buna ek olarak sağlanacak faydaların da sorgulanması önemlidir.

3- Royalty ücretinin yanı sıra her ay ödenecek bir fatura var mı? Eğer varsa, detayları ve kaç kalemden oluştuğu mutlaka sorgulanmalıdır.

4- Eğer işletme zarar ederse ya da kapanmak zorunda kalırsa, bu durumun nasıl yönetileceği sorgulanmalıdır.

5- Markanın sahibi ve kafe işletmeciliği ile ilgili yasal düzenlemeler incelenmeli; her şey sözleşme üzerinde belirlenerek marka sahibi ile tescillenmelidir.

S.S.S.

Evet. Ancak talep edilen şehirde bir Kocatepe [Coffee 1919] varsa öncelikli olarak şehrin nüfus yeterliliği incelenir. Ticari potansiyel görünüyor ve açılacak noktanın hedef müşteri kitlesi, var olan Kocatepe ile çakışmıyorsa açılabilir.

Hayır. Ancak ilçenin nüfus yeterliliği ve gelir düzeyi incelenir. Ticari potansiyel varsa açılabilir.

Talep edilen ilçede self servis veya alakart bir Kocatepe varsa açılamaz.

Coffee 1919 açılacağı mekan geniş bir metrekareye ve dış mekana yani bahçeye sahip olmalıdır.


Mekanın sol veya sağ yanında mekan cephesine paralel en az 4 metre genişliğinde yan bahçesi olan veya ön ve yine en az 4 metre genişliğinde yan bahçesi veya daha büyük bahçeye sahip mağazalar seçilmeli. Mekan seçimi ; uzmanlarımız eşliğiğinde yapılmaktadır. (ör FOTOLAR)


Mekanın bahçe ve kapalı alanı ortalama yarı yarıya büyüklükte olmalı. (Bahçesi daha büyük olabilir)


Yaya trafiği yüksek noktalarda bahçe ve giriş kapalı alanı toplam en az 200 m2,

Yaya trafiği düşük noktalarda bahçe ve giriş kapalı alanı toplam en az 300 m2 olması gerekir.


Bahçe ve giriş kapalı alan toplamı 200 m2 gibi alt sınıra yakın mağazaların ekstra alt veya üst katının olması tercih edilmeli.


Bahçe ve giriş kapalı alan toplamı 300 m2 ve üzeri mağazaların ekstra alt veya üst katı olmayabilir.


Mekana ait baca olmak zorunda değil. Baca yoksa yatırım maliyeti artar.

Teminat mektubu veya ipotek – Aylık ödemeler için xxxTL limitli dbs dts – Franchise sözleşmesi

Mimari ve diğer projeleri uygulamaya hazır teslim ediyoruz. Dilerseniz uygulamasını da yapıyoruz. Personel alımında destek sağlayıp patron veya patron vekiline temel eğitimleri sağlıyoruz. İşletmenin tüm otomasyonunun sağlandığı bir yazılımı kullanımınıza tahsis ediyoruz. Patron veya vekilinin işletmede fiilen bulunarak eğitim konularını fiilen uygulayabilir, nakit akışı, banka hesapları ve ödemelere hakim olacak kapasiteye sahip olması yeterli.

Coffee 1919 Şubelerimiz